قابلیت شخصیسازی
تجربه نشون داده که پیامهای شخصیسازی شده به مراتب مشتریهای بیشتری رو نسبت به پیامهای یکسان و گروهی به سمت ما جذب میکنه. منظور این نیست که برای هر کدام از مشتریهایتان جداگانه تبلیغ کنید، در واقع باید دستهای از مخاطبانتان رو با یک نیاز واحد و مشخص در نظر بگیرین و پیام تبلیغاتیتان رو به گوش اونها برسونین. برای مثال یک سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما رو در نظر بگیرین؛ تبلیغاتی که این سامانه در محل فرودگاه در قالب بنر و … انجام میده، شخصیسازی شده است. چون احتمال بسیار بالا وجود داره که این تبلیغ با دغدغه مخاطب همخوانی داشته باهد و تیر تبلیغکننده دقیق به هدف بخوره.
در واقع با شخصیسازی پیامها و تبلیغات بر اساس لوکیشن، احتمال بیشتری وجود دارد تا ارتباط درست و تاثیرگذاری بین تبلیغ ارسالی شما و نیاز مخاطب وجود داشته باشد.